#51 Skrevet Mars 4, 2012 Jeg kommer heller ikke, skal feire bursdagen min med familien:) Også er ikke Thomas og jeg bedt ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Mars 4, 2012 Haha, faen:-D tar det igjen på en gang senere:-D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Mars 4, 2012 Nå er vi 2 stk her, virkelig bra oppmøte: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Mars 4, 2012 Bra oppmøte i dag! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Mars 4, 2012 Har ikke fått med meg at det har vært samling i dag engang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Mars 4, 2012 jeg viste om dette, men siden det er kvartfinale start i hockey´n idag og Storhamar har møtt Vålerenga på borte bane så måtte jeg nok heller ta bilen innover og se på en aldeles konge kamp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Mars 4, 2012 æiæiæiæi, dette gikk helt glømmeboka mi! kjæm neste gong så fremt jeg ikke er i tyskland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Mars 4, 2012 Bra oppmøte i dag! Hehe - ja noe så grådig og det Men vi greide da å skravle bort halvannen time åkke som vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Mars 4, 2012 Ja... Skravling er vi gode på! Var hyggelig lell! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Mars 4, 2012 Har vært liggende hele uka med spysjuke, influensa og drit... Er så vidt på beina igjen, så valgte å holde meg unna denne gangen... Men kommer neste gang hvis det blir fler slike treff i år da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Mars 5, 2012 Som noen her vet, ble jeg stoppet av UP på tur til Biri i går. Fikk mangel på kurve/tåkelyktene mine fordi jeg har gul film på dem. Var innom Politiet og Statens Vegvesen i dag, der jeg ba dem sjekke opp i kjøretøyforskriften. Vi kom da frem til at gule kjørelys forran er lovlig. Følge kjøretøyforskriften §28-5.1 skal kurve/tåkelys gi hvitt eller gult lys. Det samme gjelder for nær og fjernlys! Greit å vite at UP kan reglene når de gir ut kontrollsedler.. :-) NOT! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...