#1 Skrevet Desember 18, 2011 Da er min 1998 modell 2.5 TDI Quattro lagt ut for under 100 000 kr. Det er 25 000 kr billigere enn neste på finn, utenom en med nesten dobbel km-stand. Kunne tenkt meg å fått denne skiftet ut med en stasjonsvogn og nytt kjøkken helst før jul så kom gjerne med (fornuftige) bud Antar at alle her ikke vet hva en A8 er, men kanskje ikke alle har prøvd en? Dette er en annen verden av komfort enn en Passat eller A4 Fantastisk innvendig plass og digert bagasjerom, får fint plass til barnevogner og handleposer og hva det måtte være (se bilde). Har en 2.5 TDI motor og den er jo som kjent ikke det beste Audi har laget, denne har derimot allerede havarert og blitt bygget opp på nytt hos Møller for par år siden, så her trenger man ikke være redd for TDI motoren Dette kan selvfølgelig dokumenteres. Drivstofforbruket er nesten ikke til å tro, jeg har kjørt denne bilen på ~0.7 på 15 mnd, dog med en del langkjøring. Har kjørt Kristiansand --> Sandefjord på 0.57 ifg computer, tror ikke det er langt unna sannheten etter km-telling/fylling. Tar gjerne innbytte i A6 quattro potensielt også A4/Passat siden mora mi er på utkikk etter en slik men må være 4x4, men mellomlegg fra meg er dessverre ikke aktuelt.. 98000,- Svarer på PM / Epost / I tråden / SMS , også på anrop om mulig men det har jeg ikke alltid mulighet til areg10 (a) student.uia.no - 467 88 222 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=32235369 Legger ut alle bildene fra finn og noen til i høyere oppløsning her: Glemte å si; KM-stand er ca 258 000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 18, 2011 Pen bil og sjelden bra bilder! 2 spørsmål: Krok? Hvordan er det med automatkassen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 18, 2011 Takk for det:) Det er ikke krok nei. Automatkassen ble overhalt i Polen, men jeg har da ikke kvittering på dette og det nevnes derfor ikke i annonsen, kun ved forespørsel. Ble gitt 1 års garanti på jobben, så den er uansett utgått. Det ble gjort på 235 000 km (ca), så man bør være nøye på oljeskift etter 60 000 km, så da rundt 290-300 000 km. Det ble en ny bil å kjøre etter dette ble gjort, da det rista hardt i hele bilen på lavt turtall før dette. Forøvrig ble kammene skiftet på ca 212 000 km, så da har vel vel rundt 200 000 km igjen før den raser på nytt, om de ikke har lært av tidligere feil Kan også nevne at dekkene er Hakkapeliitta 7 som har kjørt kun noen få tusen km, og slitemerket på 8mm er fortsatt helt synlig. Dekkene med felger kostet godt over 10 000 kr når jeg kjøpte de i 2010 (har ikke kvittering dog), aldri kantkjørt såvidt jeg husker men jeg klarte å velte (!!!) en velg når jeg skulle vaske de i sommer så da ble det litt skrammer Synd å selge bil på piggdekk, da litt av komforten forsvinner men.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 18, 2011 Rekner ikkje med du vil ha ein Audi Cab, 97 mod med 78 tusen km på telleren? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 18, 2011 Om prisen er riktig så er alt interessant. Også "morobiler", f.eks. cab, bare det går på en riktig måte så kona ikke får vite noe før det er for seint Litt dårlig vinterbil men.. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 18, 2011 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220374 Der er bilen, brodern som selger. Kunne tenke seg 75 for bilen sin slik den står no. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 18, 2011 Bytte i S6? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=227441 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 19, 2011 Fin bil, lykke til med salget! Takk for det Bytte i S6? http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=227441 Tøff den, interessant farge Men er nok litt i dyreste laget for meg om jeg skal ha et nytt kjøkken i tillegg Kan eventuelt diskutere det om du er interessert i Mercedesen min (med hengerfeste) når A8n er solgt http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=220374 Der er bilen, brodern som selger. Kunne tenke seg 75 for bilen sin slik den står no. Fin bil, men er nok også litt i dyreste laget per i dag. Trenger en ny god vinterbil og siden jeg selger denne quattron må jeg ha meg en ny quattro/4-matic, og tror i tillegg kona blir sur om jeg setter 75 000 i garasjen i et halvt år Hadde det halvparten kunne jeg nok klart å forklare meg men det er vel utelukket.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 27, 2011 Romjulsbump!! 95.000,- romjulspris for klubbmedlemmer! Tar gjerne innbytte i kurant bil fra ~ 0-70 000 kr. Muligens noe mer for "riktig bil". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 2, 2012 Interessert i å bytte i en A6 2,7TQ? Den er ikke strøken, men dyre ting som turbo og registerreim er byttet på 198 000, bilen har nå gått ca. 209 000. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 7, 2012 Står bare i garasjen og tar opp plass her nå.. Vi kjører stort sett bare småturer og da blir dieselbilen som regel stående her.. Mye bil for pengene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 15, 2012 Nylig lagt nytt lag med voks på denne, siden vi har så fint vær her i vinter med flere plussgrader 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 23, 2012 Opp.. Tar gjerne en billig morrobil som delbetaling for denne, Audi 80/100 Q 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 24, 2012 Opp.. Tar gjerne en billig morrobil som delbetaling for denne, Audi 80/100 Q Kanskje vi skal treffes en dag da, for jeg har en gammel audi 100q som nylig ble eu-godkjent. Har siklet på denne a8n en liten stund nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 24, 2012 Det skulle vel la seg gjøre, er student så har mye fri på dagtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 2, 2012 Tar gjerne innbytte i en bil med sliten lakk/interiør til riktig pris. Trenger noen kroner til å få andre bilen EU-ok så må ha litt mellom.. Ellers står bilen her nå trist med snø på å venter på ny eier.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 15, 2012 Ingen som er interessert i en deilig luksusbil til lommepenger? Kan være interessert i innbytte i el-bil, også noe høyere pris ved riktig bil om jeg får lån.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 15, 2012 Du har fremdeles tilbudet fra meg om det er interessant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet April 3, 2012 Bilen er på påskeferie nå men tilbake igjen til uka med noe høyere km-stand. Sommerdekk er på, bremser og klosser er skiftet foran, stabilisatorstag er byttet på begge sider foran. Det er dog en foring som bør byttes etterhvert da det er en klunkelyd fra høyre side foran. Har rotet fram en NAF-test fra 2010 som kan vises ved interesse. Tar i mot bud eller innbytte opptil bilens verdi. Kan også selges noen kroner billigere med kun Nankang vinterdekk (ubrukte og etter min mening ubrukelige...) istedenfor Nokian dekkene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet April 26, 2012 (endret) Tilbake fra påskeferie med ny kmstand ca 262'. Fornuftige bud vurderes med /uten innbyttebil men ingen fantasipriser.. Lagt til etter 11 minutter: Nye finnannonsen http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33564723 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 9, 2012 Gir denne en ny bump. Selges til klubbpris for latterlige 85 000 kr . Bud/innbytteforslag mottas gjerne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...