BBS RS-GT 9,5x19 ET32 (inbytte kan vurderes)

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge felgene mine da jeg trenger pengene til andre ting.

Dekkene er å regne som oppbrukt.

 

Kantene har klarlakkslipp, men senterene er veldig fine. Det går fint å skrø løs senteret for å shine kantene.

 

 

PS: Dette er dyre kvalitetsfelger.

 

15000,- eller bud rundt dette.

 

De aktuelle felgene, men det er gamle bilder fra tidligere selger. Felgene blitt veldig lite brukt siden disse bildene ble tatt.

18022008148.jpg

 

18022008149.jpg

 

18022008150.jpg

 

Her på min C5. Ville blitt perfekt med V8 skjermer.

5f333831.jpg

 

4c3e1d12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Peiling på hvordan disse vil passe på en RS4 B7 ?? : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en anelse om at det kan bli trangt for bremsene. Jon Båtnes prøvde de på A4 B7en sin, men der må spaces for å gå klar av bremsene, og da er det ikke nok skjerm til å dekke hjulet. Mulig det går bedre på RS4, men jeg har ikke sett de på en sånn før desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en anelse om at det kan bli trangt for bremsene. Jon Båtnes prøvde de på A4 B7en sin, men der må spaces for å gå klar av bremsene, og da er det ikke nok skjerm til å dekke hjulet. Mulig det går bedre på RS4, men jeg har ikke sett de på en sånn før desverre.

 

Vil nok tro du har rikelig med plass og space ut på en RS4 B7 :)

Den har skjermer som bygger 4,8 cm lenger ut på hver side sammenlignet med min :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.