Anbefalte innlegg

Hjelp! Har fått et lettere anfall av alzheimer.Bestilte elektriske Raid m3 speil m.Led blinkers til Ventoen for noen uker siden.Har ikke hørt noe mere å nå har eg prestert å glemme navnet på firmaet eg bestilte det med.........firmaet/personen holdt til like utenfor Bergen,hadde nettbutikk og stort utvalg i div,tuning og styling.Er det noen tips om hvem dette er?Skulle så gjerne fått en oppdatering på hva som skjer,men dette er litt vanskelig da eg ikke husker hvem det er.Fikk forresten 10% da eg var medlem i club,en.Tips mottas med takk.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ast performance?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessverre....ingen av desse.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.............................

Gratulerer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe nesten stygt å le men jeg klarer ikke å la være : haha :: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det måtte vel bare komme...skadefroe jævler er dere!Er faktisk litt flau over hele greia,men må man ha hjelp så må man ha hjelp......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det uiversal bilstyling? 55909900

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

YES!!!

 

Fant sjappa etter å ha vært inn på sikkert mesteparten av de norske tunerene som ligg på nettet.Sjappa heter Nordeide Car tuning.Har sendt de en mail så får vi se hva de har som svar til meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det måtte vel bare komme...skadefroe jævler er dere!Er faktisk litt flau over hele greia,men må man ha hjelp så må man ha hjelp......
Hehe ja når du er så "dum" at du skriver noe slikt så......jeg klarte iallfall ikke holde kjeft. Men det er jo helt vanlig da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klarer ikke dy meg jeg heller, så jeg slenger ivei ett spørsmål.

 

Kunne du ikke bare sjekka internett loggen din!???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er mange uker siden.og de ble bestilt over telefon......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.