Hvor ligger styreenhet for tak i Audi t89 Cab

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å hjelpe en kompis med en Audi cab. Den har manuelt tak, men det er alikevel en del elektronikk i forbindelse med å ta opp og ned taket. Hvor finner vi styreenheten? Det skal feilsøkes. Vi har sett litt i bagasjerommet og under baksetet, men der var den ikke.

Edit:

Byttet alle ledningene i bøyen mellom bakluka og kaross. Dvs 2 x 7 ledninger og alt fungerer som det skal. Leita aldri mer etter styreenheten da.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva er det som er feil?

Det fungere ikke å trykke på bryteren i førerdøren for at dekselet over taket skal løse ut/sprette opp. Jeg har funnet et koblingsskjema for styringen, men vil gjerne finne styreenheten for å sjekke om noen av bryterne ikke fungerer. Vi har fulgt prosedyren med brekket på med tenning, men det skjer ingenting. Tvangskjøring med strøm direkte på utløserne fungerer.

mvh

Vegard

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde samme feilen på min... er en kjent feil på disse bilene.

og kommer ofte av dårlig ledningsnett i bakluka.... sjekk ledningene som går inn i bakluken!

-vidar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.