#1 Skrevet Desember 19, 2011 (endret) Jeg prøver å hjelpe en kompis med en Audi cab. Den har manuelt tak, men det er alikevel en del elektronikk i forbindelse med å ta opp og ned taket. Hvor finner vi styreenheten? Det skal feilsøkes. Vi har sett litt i bagasjerommet og under baksetet, men der var den ikke. Edit: Byttet alle ledningene i bøyen mellom bakluka og kaross. Dvs 2 x 7 ledninger og alt fungerer som det skal. Leita aldri mer etter styreenheten da. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2011 hva er det som er feil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2011 hva er det som er feil? Det fungere ikke å trykke på bryteren i førerdøren for at dekselet over taket skal løse ut/sprette opp. Jeg har funnet et koblingsskjema for styringen, men vil gjerne finne styreenheten for å sjekke om noen av bryterne ikke fungerer. Vi har fulgt prosedyren med brekket på med tenning, men det skjer ingenting. Tvangskjøring med strøm direkte på utløserne fungerer. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2011 hadde samme feilen på min... er en kjent feil på disse bilene. og kommer ofte av dårlig ledningsnett i bakluka.... sjekk ledningene som går inn i bakluken! -vidar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...