#1 Skrevet Desember 19, 2011 (endret) Hei Lufter interessen for en vårmønstring og eller photoshoot for sciroccoene her på forumet. Begynner jo å bli en hel del MK3er her, men MK2 og MK1 er også velkomne. Området ser jeg for meg blir rundt Oslo ett sted, tid og nærmere bestemmelser tar vi etter hvert som vi ser interessen! Interesseliste: Marius Næss - Black Oak Brown Einar Grøtlien - Viper Green Odd Sundet - Viper Green Kent-Erik Tøllefsen - Black Pearl Heine Sørensen - Black Pearl Daniel Olsen - Black Pearl Bjørn Audun Oustad - Indium Grey Stig-Roar Slettom - Indium Grey Ole Bolstad - Candy White Thomas Christensen - Candy White Frode Gulbrandsen - Rising Blue Morten Bekkelund - Ice White Haakon Tuff - MK1 - Monza Blau 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 19, 2011 sleng meg på lista=) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 19, 2011 Jeg er med! Bra tiltak Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 19, 2011 Ikke dumt hvis jeg fortsatt har bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 19, 2011 dette høres jo gromt ut jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2011 Morro!! Jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 20, 2011 Hiver meg på intr. lista ihvertfall. Er østover titt å ofte, så kan jo prøve få flere fluer i den berømte smekken... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 20, 2011 Et godt initiativ!! dette hadde vært morro! jeg er med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 20, 2011 Jeg er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 20, 2011 Tar gjerne en tur hvis det er interesse for å ha med en mk1. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 20, 2011 Mangler bare en strøken MK2 da, så er vi set 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 20, 2011 Mulig jeg kan slenge meg med om jeg får på alt det nye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Desember 21, 2011 Er intr. men må ta hensyn til skiftplanen på jobben. Farge: Black Pearl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Desember 23, 2011 Noen som kjenner noen/vet om noen med en strøken 2er? Har lyst på ett bilde av min sammen med Tuff sin og en MK2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Desember 27, 2011 Dette hadde vært moro å være med på! Slenger meg med min Candy White! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 20, 2012 Noen som kjenner noen/vet om noen med en strøken 2er? Har lyst på ett bilde av min sammen med Tuff sin og en MK2 Er ikke helt sikker men en kamerat av meg har en ganske strøken rocco 1 eller 2. Han er ikke medlem men kan høre med han. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 25, 2012 Spørs når dette er. Får min nye Scirocco om 14 dager- 3 uker, men skal igjennom tuning, lakkering og montere en del nye deler. Men snakker vi påske, så er det absolutt overkommelig for min del. -Alexander 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...