G-lader montering oljeslanger

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp med monteringa av g-lader her, hvor skal oljeslangene fra g-lader kobles til blokka?

lurer også på hvordan reima skal gå, skal 6pk reima drive vannpumpa også? er med AC orginalt men dettte er demontert...

(har kjøpt et "vrak" med masse flotte deler klar til montering, trenger bare kunnskapen...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fant utav olja da, takk:) men forstår enda ikke reima...

2prwj0w.jpg

Er det AC som er der med den røde firkanten?

Bilen min har AC men det er demontert pga defekt pumpe...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp det er ac.

husk å blåse reine olje slanger til g lader eller kjøp nye da. dumt hvis det tetter seg til for da havarerer laderen :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle du få problemer med å skjønne tegningene så kan du ta turen ut te meg en dag så kan du få se hvordan det ser ut på min! :) Eg har dynamo til deg hvis du ikkje har fått tak i! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da jeg nå ikke har AC, skal reima gå noe anderledes eller må jeg skaffe og sette et dummy-hjul der?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger kortere reim. Så går den bare ned fra g-lader til vannpumpe og videre til veiven.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

så da må jeg ha et annet reimhjul på vannpumpa, ligger et her som kansje passer, hva diameter skal det ha?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke du trenger et annet reimhjul på vannpumpen. Denne drives jo av multireimen. Men du trenger en reim som er kortere når du tar vekk ac.

Edit: Drives vannpumpen din av den lille reimen som og driver servoen kanskje? I så fall så tror eg du trenge nytt reimhjul på vannpumpen og en kortere reim til servoen og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reimen u/ac er 100 mm kortere enn den for biler m/ac

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.