#1 Skrevet Desember 20, 2011 (endret) trenger litt hjelp med monteringa av g-lader her, hvor skal oljeslangene fra g-lader kobles til blokka? lurer også på hvordan reima skal gå, skal 6pk reima drive vannpumpa også? er med AC orginalt men dettte er demontert... (har kjøpt et "vrak" med masse flotte deler klar til montering, trenger bare kunnskapen...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2011 Du finner det du trenger her: http://vwts.ru/vw_corrado_53i.html Alternativt er det noen andre linker i "manual tråden" i min signatur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2011 fant utav olja da, takk:) men forstår enda ikke reima... Er det AC som er der med den røde firkanten? Bilen min har AC men det er demontert pga defekt pumpe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2011 jepp det er ac. husk å blåse reine olje slanger til g lader eller kjøp nye da. dumt hvis det tetter seg til for da havarerer laderen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2011 Skulle du få problemer med å skjønne tegningene så kan du ta turen ut te meg en dag så kan du få se hvordan det ser ut på min! Eg har dynamo til deg hvis du ikkje har fått tak i! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 21, 2011 så da jeg nå ikke har AC, skal reima gå noe anderledes eller må jeg skaffe og sette et dummy-hjul der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 21, 2011 Du trenger kortere reim. Så går den bare ned fra g-lader til vannpumpe og videre til veiven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 21, 2011 så da må jeg ha et annet reimhjul på vannpumpa, ligger et her som kansje passer, hva diameter skal det ha? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 21, 2011 Tror ikke du trenger et annet reimhjul på vannpumpen. Denne drives jo av multireimen. Men du trenger en reim som er kortere når du tar vekk ac. Edit: Drives vannpumpen din av den lille reimen som og driver servoen kanskje? I så fall så tror eg du trenge nytt reimhjul på vannpumpen og en kortere reim til servoen og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 21, 2011 Reimen u/ac er 100 mm kortere enn den for biler m/ac 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...