#1 Skrevet Desember 20, 2011 Er det noen som har montert grøftelys på en A4 som har tåkelys orgianlt i hovedlyktene? Har montert linselykter og disse har ikke tåkelys. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 20, 2011 Skal du ha grøftelys på A4 B5 med prefacelift-fanger så må du enten kjøpe uoriginalt kit på Ebay eller få tak i deksler fra amerikansk A4 B5 facelift + modifisere faceliftlykter til disse. Førstnevnte er billigst, men sistnevnte er mye penere http://audiclub.dk/artikler/artikel.php?21 Skulle egentlig gjøre dette på min, men solgte den før jeg rakk å modde inn lykter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2011 Se der ja. Den linken sier jo alt. Men er det lykter fra 2000 modellen? Har jo tåkelys orginalt så det er bare å forlenge kablene ned til støfangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 20, 2011 Ja, lyktene henter du fra faceliften! Men må jo modifisere litt fester da, men resultatet blir upåklagelig Mistet også tåkelysene da jeg byttet over til facelift, og det er jo bare som du sier å forlenge de ned til fangeren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 20, 2011 Tusen takk for hjelpa Pål :-) Litt mod tåler vi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...