#1 Skrevet Desember 20, 2011 Jeg er på utkikk etter en golf III eller Vento. Vil helst ikke ha noe glansbilde, da jeg trenger noe å pusle med fremover. Bilen bør være komplett (motor,drivverk, etc.) seter og paneler kan jeg leve uten. Bilen trenger ikke starte eller gå fremover. Så lenge den står på 4 hjul og ikke har fatale rust angrep i gulv osv. Jeg kunne tenkt meg 1.9 tdi/tdk, 2,0 8v, 1.8 8v helst, men alt er interresant! Pris ant: Billig er bra! Så hvis du har noe morro som står og synker ned i jorda, eller ikke orker å sette tenna i. Ta å si ifra Mail: Helgehaugland90@gmail.com Tlf: 94 89 73 34 (Sliter med dekninga noen ganger) Mvh Helge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2012 fortsatt interesert i en 3'er? har en vr6, er litt småfiks på. bilen brukes ikke daglig, men luftes ukentlig for at den ikkje bare skal stå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2012 Hvor mye hadde du tenkt å bruke på bilen? Har en golf 3 (96 modell) som skal selges nå snart. Bare å sende en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 11, 2012 Sendte deg en e-post. Tror jeg glemte å skrive at det er 3 dørs med skinninteriør, takluke og aircon (climatronic). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 17, 2012 Hør med Andre Edland. Han har en Vento TDK som kan virke som et vettugt utgangspunkt for deg:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...