#1 Skrevet Desember 21, 2011 (endret) Hei. Skal bytte olje på min 2006 passat 2.0 tdi.. Noen som vet hvor mye jeg skal fylle på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2011 Lurer på om det ikke er 3,8liter om jeg husker rett... Kjøp en 5-liter, fyll på 3 og peile resten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2011 Synes rett å slett at passaten sin peilepinne er vond å se skikkelig nivå på.. Kjøper olje på meca siden vi har 44% klubbrabatt på olja der... Kjøpe litt ekstra tenkte jeg ja men får i 4ltr og 1ltr der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 21, 2011 Hei. Skal bytte olje på min 2006 passat 2.0 tdi.. Noen som vet hvor mye jeg skal fylle på? Kan gå inn på mekonomen sine sider å legg inn reg.nr så kan du få opp alt hidden, inkl hvor mye olje som ska på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 21, 2011 Aha... Konge kjell.. Takk.. Tenkte egentlig å sette kjerra inn for å skifte men i og med at jeg må sjekke turboslangene så må jeg av med bunnplata og da kan jeg like godt tappe den selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 22, 2011 4 liter står det.. passer jo fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 22, 2011 Da kan du sette tråden som løst:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...