#1 Skrevet Desember 21, 2011 Er det noen hær som kjører Golf 2 i Rally og eller bilcross?? Lurer på om dem kutter/tar bort fremre stab stag eller forsterker det?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 21, 2011 Kjører ikke noe nå lenger, men har kjørt mk1 i rally, og mk2 i bilcross. Generelt ang. stabstag, så er det vel feil å si at det er det ene eller andre som fungerer.... Det kommer helt an på underlag, grep osv. Men som en hovedregel så kan det vel sies at stabstag fjernes på grusunderlag, og monteres på asfalt. Stivheten på stabstag kan man endre utifra hvilke egenskaper man ønsker at bilen skal ha. Sellholm har jo disse knivstagene som man kan justere litt på for å prøve seg litt frem, det er jo noe du kan vurdere. Til bilcross (om det er det du skal kjøre) tror jeg bare jeg hadde beholdt originalt stabstag innkoblet da de fleste svingene vel er asfalt? Tror ikke jeg ville ha gått for noen dyr løsning som knivstag i bilcross egentlig, da vil det være mer å hente på riktige dempere og/eller dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 21, 2011 Mikael Kildal har i alle fall kjørt Jetta 2 i bilcross. Regner med at han melder seg her ved en passende anledning:). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...