Anbefalte innlegg

Veksler mellom å kjøre Touran og Passat 3BG. Touranen har komfortblink på blinklyset (1 touch på hendelen gir 3 blink), mens 3BG'en ikke har dette. Kunne derfor tenke meg å få dette montert for en rimelig penge. Gjør det gjerne selv, så har søkt litt etter DIY guider uten hell.

1) Er det noen som har noen tips om noen gode guider for meg?

2) Noen som har gjort dette og kan komme med noen tips?

3) Har funnet en på eBay: http://www.ebay.de/itm/Komfortblinker-VW-Passat-3B-3BG-einfach-nachrusten-/360360847485?pt=DE_Autoteile&hash=item53e72e287d#ht_618wt_1079

, men er usikker på om han leverer med Engelsk monteringsanvisning. Noen som har montert denne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han Sondre Hugaas skaffer slike med engelsk bruksanvisning. Kjøpt en slik selv, men ikke hatt tid å montert den enda. Tror det var rett under 700,- jeg ga for den. Litt dyrer enn dette ser jeg, men jeg så ikke på pris da jeg skulle handle.Ta kontakt med Sondre hvis det er akktuelt så ordner han det vet du :-)

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=151650

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Oddi..!!

Takk for svar. Blir en del billigere fra eBay da ser jeg. Fikk epost fra selgeren nå med Engelsk bruksanvisning, så da trur jeg at jeg skal gjøre et forsøk med denne.

God jul..!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det finnes typer med programmerbar antall blink. 3 blink er irriterende få!

den jeg har på en 2003 allroad har jeg satt til 6, men den kan enkelt settes til 10 blink.

husker desverre ikke navn eller noe link til denne. finner ingen dokumentasjon i farta heller.

her er det flere som vil ha flere enn 3 blink.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.