#1 Skrevet Desember 21, 2011 noen som har erfaring rundt dette oljefilteret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2011 Jepp. Brukte kun det på B5'en min. Stort iallefall! Genialt at det har en kopp i enden slik at det blir enklere å løsne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2011 ja, så det selv. men tenkte på om det utgjorde no forskjell på olje eller bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2011 Alltid brukt vanlig orginal filtre siste 11 årene. Gjør jobben sin. Så K/N hadde filter, og ser ingen grunn til å ikke kjøpe det. Kjør på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 22, 2011 ja, så det selv. men tenkte på om det utgjorde no forskjell på olje eller bil. Gikk ikke noe bedre av det filtret iallefall. Eneste forskjellen jeg merka var at det tok litt mer olje enn et lite orginalt. Flusha gjennom systemet da jeg bytta første gang til K&N og olja var veldig svart og fæl. Etter K&N oljefilter og Royal Purple olje ved 10.000 km skift var det ikke så ille 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2011 Takk da er filtrerer filtere bra da jo har akkurat satt i det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...