reklamasjon etter rep. på verksted..

Anbefalte innlegg

Eg fikk en brumlelyd på passaten min og kjørte på et verksted, der fant han ut at det var en demper ved viftereima (strammer)som var gåen. Fikk ny time, og fikk bilen hjem. Etter noen dager var lyden der igjen. Bør eg bare betale rekningen å bestille ny time en annenplass, eller kan eg klage på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg fikk en brumlelyd på passaten min og kjørte på et verksted, der fant han ut at det var en demper ved viftereima (strammer)som var gåen. Fikk ny time, og fikk bilen hjem. Etter noen dager var lyden der igjen. Bør eg bare betale rekningen å bestille ny time en annenplass, eller kan eg klage på dette?

Dette er helt klart en reklamasjon, bare kjør opp på verkstedet og få dem til å fikse det. (dette visst det gjelder samme komponent må de bytte andre ting kan det koste) Uansett de bør være ydmyke visst det viser seg at de har gjort en feil. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde gått tilbake og fortalt at lyden er der fortsatt. Hvis noe mer burde skiftes der kan jeg tro at du må betale for de ekstra delene, men får nok en god discount på arbeidet siden de ikke løste problemet første gang slik de skulle gjort. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liten historie ang dette med dårlig utført arbeid. Svogeren min har en Caravelle som fikk ny reg.reim for ca 2 år siden (20k km). For ikke så lenge siden hørte han en ulyd fra motor og sjekket dette opp. Han fant da ut at reg.reima hadde filt borti dekselet. Ved nærmere undersøkelse så ser han at ca halve bredden på reima er av på et punkt (så her var det rett før havari). Han tok bilder av dette og sendte til verkstedet som hadde utført jobben. Han fikk en veldig kort og enkel retur-mail hvor det stod "IKKE start den bilen, vi kommer å henter den"

Hadde bare alle verksteder vært såpass service-innstilte!

Så bare reklamer. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres da mere ut som det er frihjulet til dynamone som har vært problemet hele tiden,ikke uvanlig,da vil man oppleve at reimstrammeren står og slår.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.