#1 Skrevet Desember 22, 2011 Har nå front- og bakfanger i glassfiber og sideskjørt i plast.. Da jeg kjøpte bilen var sideskjørtet knekkt, men fixet på en litt redneck måte så det gikk fint, men skulle skifte den med tiden. Men etter litt snøfall og is så ble dette ødelagt. (10cm som mangler, så heeelt krise er det ikke) Driver å leker litt med tanken å bytte alt med det samme noe må skiftes. Men frontfangeren jeg har sett på er av ABS Plast. Hvilke ulemper/positive ting er om abs plast iforhold til glassfiber? Det tåler vel mye mindre enn glassfiber? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 22, 2011 Plast tåler vel mer en glasfiber, men glasfiber er enklere å fikse slik jeg har forstått det. Har btw nye sideskjørt til mk4 til salgs 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 22, 2011 billig styling kit bruker og være i glassfiber. tåler mindre (er jeg nesten sikker på) dyrer styling kit bruker og være i plast. tåler nesten garantert mer slik har jeg forstått det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 22, 2011 Hmm jeg trodde det var slik at plast sprakk bare du tok nedi bakken litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2011 Plasten er mykere enn glassfiber og vil flekse litt opp du kommer borti noe. Glassfiber er tyngre og et sprøere materiale enn plast, veier mer og tåler mindre. All billigstyling kommer i glassfiber og ofte med bare "sånn ca" passform. Dyrere styling kommer i abs-plast, og stort sett med bedre passform. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...