#1 Skrevet April 7, 2005 Har en audi 80 cab å lurer litt på å handle meg 19", bilen er senket 60/40. Blir det trangt? Kom gjerne med innvendinger,å bilder av felger på disse bilene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2005 Tror muligens det kan bli litt trangt Tenker du må ned på 30-35 profil på dekka. Men alt er muligt. Kjører selv med 18" på min, det går fint på orig, men skal hive på høydejusterbart nå for deg ikke vet hvor mye klaring det blir. Men tror neppe det blir så veldig mye mer enn 2-3cm med senk(????) Ser bl.a de i tyskland som "mur"senker cab`ene sine ikke har mer en 16" eller 17" Så hvorvidt det blir plass til 19" med 60/40 senk tør jeg ikke svare på. Men teoretisk sett ja i original tilstand. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2005 Her på forumet er det jo en nydelig S2 Avant med 19" Sitter som et skudd! Så hvorfor ikke på en cab... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 7, 2005 Tror muligens det kan bli litt trangt Tenker du må ned på 30-35 profil på dekka. Men alt er muligt. Kjører selv med 18" på min, det går fint på orig, men skal hive på høydejusterbart nå for deg ikke vet hvor mye klaring det blir. Men tror neppe det blir så veldig mye mer enn 2-3cm med senk(????) Ser bl.a de i tyskland som "mur"senker cab`ene sine ikke har mer en 16" eller 17" Så hvorvidt det blir plass til 19" med 60/40 senk tør jeg ikke svare på. Men teoretisk sett ja i original tilstand. Sålenge man tar fram kalkulatoren og regner på hjuldiameteren så er det ingenting som skulle tilsi at ikke man kan ha cabben rålav med 19 tom. Husk at 225/45 17, 225/40 18, 225/35 19 og 225/30 20 er like store hjul. 225/30 19 elller 225/30 18 kan nok være et tips hvis man ønsker stuk ala 215/40 16 eller 215/40 17... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 17, 2008 Hei.. Tar opp igjen en gammel tråd jeg:) Hvor skaffe 19" felger i 4X108??? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2008 ingen: klø : Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2008 tevo dekk;) meneh det er vanskelig å få den bredden du vil ha,men legger du litt mere penger i lager de de felgene du ønsker;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2008 hanebo og sortvik på sluppen,evt dekkspectrum i fossegrenda. vet det er en stund siden du spurte,men ser ikke for meg at det skal bli noe problem å få på. venninna mi har 18" på er bra senket. Kansje du har sett bilen hennes,blå 80 cab fra berkåk. Anikken heter hun som har den. legger ved et bilde av den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 18, 2008 hanebo og sortvik på sluppen,evt dekkspectrum i fossegrenda. vet det er en stund siden du spurte,men ser ikke for meg at det skal bli noe problem å få på. venninna mi har 18" på er bra senket. Kansje du har sett bilen hennes,blå 80 cab fra berkåk. Anikken heter hun som har den. legger ved et bilde av den. hehehe:D Vet, samboer`n min det:p Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...