Phillips DVD og surround, liten og kompakt

Anbefalte innlegg

Vurderer sterkt å selge denne hjemmekinopakken da den ikke har blitt montert opp på 1,5 år...

Brukt ca halvt år på soverommet, men etter flyttinga har jeg ikke fått tid til å gjøre det og har egentlig ikke tid til å se på tv på soverommet..

 

Julegave til deg selv kanskje?

 

Er ingen stereoekspert, og har ikke spilt høyt (grunnet baby vegg-i-vegg) så kan ikke si allverden om dette, men DVD-spilleren fungerer fint.

 

Ved eventuell handel kan en mappe med en del sikkerhetskopier av simpsons/futurama++ DVDer medfølge.

Har også en perm med sikkerhetskopier av 148 filmer, disse kan følge med ved rask avtale, slik at kona ikke merker at de forsvinner

Kan også hive med veggfester til 4 høytalere, ble kjøpt sammen med spilleren men de sitter ikke helt fast, så litt fantasi må til om man vil ha de helt fast, ellers funker det selv om de henger litt slaskete. (Om jeg finner disse)

 

http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/dcbint/cpindex.pl?slg=no&scy=no&ctn=HTS3269/12

 

Tenkte rundt 1500kr inkludert alle sikkerhetskopiene.... Eventuelt bud, vet ikke hva disse anleggene er verd og husker ikke hva det kosta meg.

Kan også vurdere innbytte i noe kos til bilen, eventuelt en Flex PE 14-2 150, og selvfølgelig noe mellomlegg.

 

Phillips HTS3269 heter det, leveres selvfølgelig i original forpakning med alt tilbehør, såvidt jeg husker er det ingen skader på noe av dette, kan eventuelt ta bilder ved interesse.

 

hts3269_12__fv_.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Romjulsbump!

 

Går for tusenlappen.

 

Tar gjerne bytte i noe annet "overflødig", f.eks. linse til Canon EOS 1000 D, eller bilpleie/poleringsmaskin etc.

Ellers må jeg se meg nødt til å montere det opp igjen snart :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bumpi..

Kurant mobiltelefon kan være interessant, også en ok sub..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar gjerne bud på denne.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Perfekt julegave til soverommet kanskje? :D

 

Vil også vurdere skambud :D

 

Følger med to store permer med masser av sikkerhetskopier av filmer og hundrevis av episoder av simpsons/futurama osv :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.