#1 Skrevet Desember 23, 2011 Om det er noen som vet om justeringsnøkler fra KW passer på FK coilovers ? Jeg har mistet mine justeringsnøkler til Audien, å tenkte å få tak i noen nye. Så at Norsk Bildelesenter hadde, men til KW http://www.norskbildelesenter.no/?Bilmerke=1&Bilmodell=53&Arsmodell=1993&R_Time=222348&Forside=&Varegruppe=535 Den på 52 og 54 mm tenkte jeg på ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 23, 2011 Passer ikke, men har nökler liggene. Send meg en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 23, 2011 jeg har 10-12 forskjellige justeringsnøkler å ble ganske overrasket over hvor mye som passet overens hehe syns faktisk TA sine passer bedre på kw sine enn kw sine egne hehe! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 23, 2011 hadde samme problemet når eg kjøpte senkesettet til min, fikk ikkje med justeringsnøkler, og var ikkje noe merke på settet, men fant mange nøkler på jobb som passet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 23, 2011 Prövde FK, Supersport og TA sine pä KW settet som sitter pä Poloen og de passet ikke i det hele tatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 23, 2011 De fleste passer om hverandre etter min erfaring, men veit at FK har 2 forskjellige størrelser på samme dempere; en til nedre og en til øvre mutter. Får også justeringsnøkkel som er leddet, så denne burde passe til det meste:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 24, 2011 Flott Håkon. Reiser på juleferie i morgen tidlig, å blir borte hele romjulen. Sender deg en PM på nyåret God jul folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 24, 2011 Har KW nøkler liggende,hvis du ikke får tak i noe annet som passer! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...