#1 Skrevet Desember 24, 2011 (endret) Hei. Jeg her en Touran med DSG og giring på ratt. På hendelen venste side er det kun et minustegn for å gire ned, men på høyre side er det et plusstegn for å gire opp men og "off" Noen som vet hva "off" gjør ? Legger ved bilde : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 24, 2011 ved å holde den inne i ca 2 sek går dsgn tilbake til automatmodus. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2012 Beklager sent svar Men takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2012 ved å holde den inne i ca 2 sek går dsgn tilbake til automatmodus. Men bare hvis gearspaken står i D eller S. Står den i manuell modus (til høyre), så virker ikke "off" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2012 Okei. Den går jo tilbake av seg selv etter en liten stund. Men noen ganger har jeg lagt den i manuell og tilbake i D for å få den tilbake i Automat. Så greit å lære noe nytt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2012 Vil jo også tro at med en så ny bil har du fortsatt instruksjonsboka, det er utrolig hvor mye informasjon du kan finne der ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2012 Vil jo også tro at med en så ny bil har du fortsatt instruksjonsboka, det er utrolig hvor mye informasjon du kan finne der ;-) Har du tenkt på at mangen har importert bil med tysk instruksjonbok og kanskje ikkje kan tysk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 5, 2012 Ja, har samme problem selv, men får til mye med google translate... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 5, 2012 ...og så koster de norske ikke så mye hos Møller heller, tror jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 6, 2012 Vil jo også tro at med en så ny bil har du fortsatt instruksjonsboka, det er utrolig hvor mye informasjon du kan finne der ;-) Det stod ingentig i instruksjonsboken. Der står det forøvrig nesten ikke noe om bilene lengre. Du kan spare deg for å kommentere på trådene jeg har startet i fremtiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...