#1 Skrevet Desember 24, 2011 hei! lurte på om det er noen som har erfaring med å ta ut bakre sideruter og bakrute på a4? jeg har kjøpt inn noe solfilm jeg tenkte å legge på, men må vite hva jeg trenger av utstyr og evt. lim? for å demontere og montere igjen:) takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2011 Ta ut bakrutene? Disse som sitter fast tenker du på? dette høres ut som en utrolig tungvind løsning. Sot mens rutene sitter på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2011 Ta ut bakrutene? Disse som sitter fast tenker du på? dette høres ut som en utrolig tungvind løsning. Sot mens rutene sitter på siderutene er sikkert ok mens de står på bilen, men bakruta jeg blir å plages med...vanskelig siden det er litt krom eller "bøyd" har du noen tips for å få den bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2011 Sota bakruta på ein avant er vel ikkje noko problem verre med sedan:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2011 Event. sot alle andre rutene selv å dra til noen som kan dette profft med kun bakruta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...