Anbefalte innlegg

Hei. Idag har jeg den kjedelige "jungelkula" som står i stil med resten av skogen i bilen. Mener jeg har sett en annen girkule til disse S6'ene med 5 trinns? Kan dette stemme? Eventuelt om noen vet om en girkule fra en nyere Audi med 5 trinns som passer overens med gjengene?

Isåfall kom med anbefaling og gjerne delenr fra ETKA :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 Plus har ei ganske lekker girkule, men som også koster litt :) Kan søke om jeg finner tråden med delenr!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

S6 Plus har ei ganske lekker girkule, men som også koster litt :) Kan søke om jeg finner tråden med delenr!
S6 Plus er jo levert med 6 trinns kasse:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye å velge mellom her:

Utennavn-9.jpg

Har var det 2 stk å velge i, da den tredje er sikkert den jeg har fra før. Skulle gjerne sett litt nærmere på de de kulene for å se hvordan de ser ut, og hva forskjellen er. Får prøve å søke litt på nettet. Uansett Lars, takk for hjelpen med ETKA tegning!!:)

4A0 711 141 R har "Revers" på feil plass ser jeg, ned og bak til høyre, så da må jeg finne bilde av *** ** 141 T.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bestilt opp girkule fra Møller. Ble 4A0 711 141 T, 5 trinns i skinn. Kommer med bilde når den blir hentet..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den girkula med T i slutten av delenr var R ned og til høyre, så ble feil iforhold til hvor R er på kassa mi. Jeg driter i det og beholder kula..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den girkula med T i slutten av delenr var R ned og til høyre, så ble feil iforhold til hvor R er på kassa mi. Jeg driter i det og beholder kula..

Hva kostet 5 trinnskula på møller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Hvor kan jeg få skaffa meg 6 trinns girkule med reversj til vensre?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kostet 5 trinnskula på møller?
Rundt 580,- mener jeg..litt usikker men ikke langt unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du også revers på venstre og opp Tom Erik?

Noen som har delenummer til 5-trinns med R til venstre og opp?

Jeg har ei girkule ifra Audi 100 C4 og da er R på girkula ned til høyre som blir feil.

Det ble noe kluss når bilen var på verksted tidligere når dem ikke fikk bilen i revers.

Jeg er klar over det, men det blir alltid ett styr hvis noen skal låne bilen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du også revers på venstre og opp Tom Erik?

Noen som har delenummer til 5-trinns med R til venstre og opp?

Jeg har ei girkule ifra Audi 100 C4 og da er R på girkula ned til høyre som blir feil.

Det ble noe kluss når bilen var på verksted tidligere når dem ikke fikk bilen i revers.

Jeg er klar over det, men det blir alltid ett styr hvis noen skal låne bilen...

Girkula mi er til høyre og ned (bakover) ja. 2-4-R ligger på samme rekka. Jeg bryr meg ingenting om det..:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.