#1 Skrevet Desember 25, 2011 Hei. Idag har jeg den kjedelige "jungelkula" som står i stil med resten av skogen i bilen. Mener jeg har sett en annen girkule til disse S6'ene med 5 trinns? Kan dette stemme? Eventuelt om noen vet om en girkule fra en nyere Audi med 5 trinns som passer overens med gjengene? Isåfall kom med anbefaling og gjerne delenr fra ETKA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2011 Mye å velge mellom her: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2011 S6 Plus har ei ganske lekker girkule, men som også koster litt Kan søke om jeg finner tråden med delenr! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 25, 2011 S6 Plus har ei ganske lekker girkule, men som også koster litt Kan søke om jeg finner tråden med delenr! S6 Plus er jo levert med 6 trinns kasse:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 25, 2011 Mye å velge mellom her: Har var det 2 stk å velge i, da den tredje er sikkert den jeg har fra før. Skulle gjerne sett litt nærmere på de de kulene for å se hvordan de ser ut, og hva forskjellen er. Får prøve å søke litt på nettet. Uansett Lars, takk for hjelpen med ETKA tegning!! 4A0 711 141 R har "Revers" på feil plass ser jeg, ned og bak til høyre, så da må jeg finne bilde av *** ** 141 T. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 2, 2012 Da er det bestilt opp girkule fra Møller. Ble 4A0 711 141 T, 5 trinns i skinn. Kommer med bilde når den blir hentet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 24, 2012 Den girkula med T i slutten av delenr var R ned og til høyre, så ble feil iforhold til hvor R er på kassa mi. Jeg driter i det og beholder kula.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 24, 2012 Den girkula med T i slutten av delenr var R ned og til høyre, så ble feil iforhold til hvor R er på kassa mi. Jeg driter i det og beholder kula.. Hva kostet 5 trinnskula på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 14, 2012 Hei! Hvor kan jeg få skaffa meg 6 trinns girkule med reversj til vensre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 14, 2012 Hva kostet 5 trinnskula på møller? Rundt 580,- mener jeg..litt usikker men ikke langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 15, 2012 Har du også revers på venstre og opp Tom Erik? Noen som har delenummer til 5-trinns med R til venstre og opp? Jeg har ei girkule ifra Audi 100 C4 og da er R på girkula ned til høyre som blir feil. Det ble noe kluss når bilen var på verksted tidligere når dem ikke fikk bilen i revers. Jeg er klar over det, men det blir alltid ett styr hvis noen skal låne bilen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 16, 2012 Har du også revers på venstre og opp Tom Erik?Noen som har delenummer til 5-trinns med R til venstre og opp? Jeg har ei girkule ifra Audi 100 C4 og da er R på girkula ned til høyre som blir feil. Det ble noe kluss når bilen var på verksted tidligere når dem ikke fikk bilen i revers. Jeg er klar over det, men det blir alltid ett styr hvis noen skal låne bilen... Girkula mi er til høyre og ned (bakover) ja. 2-4-R ligger på samme rekka. Jeg bryr meg ingenting om det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...