#1 Skrevet April 7, 2005 Skulle vi fått samlet en gjeng for litt kjøring snart ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2005 Skulle vi fått samlet en gjeng for litt kjøring snart ? Hehe må vel bli på en søndag det da i god tradisjon Har kjørt gokart en god del i bakfylla for å si det slik hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 8, 2005 Eg e me vettø! No på Søndag hvis været er bra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2005 jeg er med også må være fine vær da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2005 jeg er med!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2005 Klar e! men blir kanskje ikke så lett no som SNØEN spruta ned 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2005 Hadde vært steike arti å kjørt gokart i slikt føre da..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2005 spørs kor langt man hadde komt måke bane å kjøre kunne vært artig me litt ny snø på bana 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 8, 2005 quattro-føre Bensinforbruket på S4`en har en stygg tendens til å gå kraftig opp når det e snø ute 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 8, 2005 Skal vær slik slite me et meget slitt handbrekk e 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 8, 2005 jeg har ikke hatt quattro på 2 uke no pga møller klarte å bestille feil slange til kjølesystemet mitt. håpe dei bestille rikti slange til onsdag da:) skulle gjerne hatt quattro no ja..!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 10, 2005 jeg har ikke hatt quattro på 2 uke no pga møller klarte å bestille feil slange til kjølesystemet mitt. håpe dei bestille rikti slange til onsdag da:) skulle gjerne hatt quattro no ja..!!! Ja dei e dyktig...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 10, 2005 jeg har ikke hatt quattro på 2 uke no pga møller klarte å bestille feil slange til kjølesystemet mitt. håpe dei bestille rikti slange til onsdag da:) skulle gjerne hatt quattro no ja..!!! Det e derfor en skal ha eget familie-album som en kan sitte å bla i, så e en sikker på å få rett del 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 10, 2005 Det e derfor en skal ha eget familie-album som en kan sitte å bla i, så e en sikker på å få rett del jeg sa at jeg skal ha den slangen uten lufting på... det er 2 å velge mellom.. en med og uten lufting.. men jeg fikk den med lufting... (tyskland bestilling) Men må vel skaffe me en slik familie album som du kalte det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 11, 2005 I'm in..! På tide å få en kickstart på go-kart sesongen nå. Bare været bedrer seg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 12, 2005 go-go gadget go-cart! jeje! im in 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 17, 2005 Blir det no eller, er jo gullefint vær? Sikkert mange som er fyllesyk men .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...