#1 Skrevet Desember 25, 2011 (endret) Har en del plastbyggesett jeg ikke bygger på grunnet at jeg har mistet litt lysten. I alt er det 8 byggesett. 7 stk Tamiya, 1 stk Revell. Noen er påbegynt, andre er ikke påbegynt. De som er påbegynt har kun blitt gjort noe småtteri med. Feil og mangler er dokumentert godt nok på bildene, så hvis du først har kjøpt, så vennligst behold det. De som ikke er påbegynt er Honda RA273 og U.S Army Staff Car. Resten er påbegynt. Jeg sender ikke i oppkrav grunnet dårlig erfaring. Kontakt meg på PM eller email: kris_hesselberg@hotmail.com Pris pr stk: 300kr Pris pr stk ved kjøp av 2 eller flere: 250kr Pris for Tamiya 1/12 - Honda RA273: 1000kr uansett. Liste over byggesett: Tamiya 1/12 - Honda RA273 (Dette er eksklusive saker) Tamiya 1/24 - Morris Mini Cooper 1275S Mk1 Tamiya 1/24 - Volkswagen Beetle 1300 1966 (Litt usikker på om alt er i esken, men ser sånn ut) Tamiya 1/24 - Peugeot 307 WRC Tamiya 1/24 - Porsche 911 GT1 Tamiya 1/35 - German 8ton Semitrack 20mm Flakvierling Sd.kfz 7/1 Tamiya 1/48 - U.S. Army Staff Car 1942 Revell 1/24 - Volkswagen T1 Samba Bus Honda RA273 Som bildene viser, så er dette settet veldig stort. Det følger med metall-detaljer. Morris Mini Cooper Motoren og understellet er påbegynt. Motoren ser ikke så værst ut, og akslene er svingbare. Volkswagen Beetle 1300 Karosseriet har fått en knekk under frontruten som vist på bildet. Motoren er kun limt og ikke malt. Den ene bakakslingen har falt av, men er bare å lime på igjen. Peugeot 307 WRC Understellet er av metall! Karosseriet er lakkert i rødt, og det grå på taket er et tynt lag med avispapir. Veldig fint pussepapir fjerner det smertefritt. (Kan sende med en bit P2000 pussepapir hvis ønskelig.) Fjeringene er påbegynt, det samme er understell, indre hjulbuer og bremser. Porsche 911 GT1 Kun to motordeler som er malt. German 8ton Semitrack Kun artilleriet som er limt sammen. U.S. Army Staff Car Understellet er av metall! Ingenting er påbegynt! Volkswagen T1 Samba Bus Kun hjul, eksos og motor som er påbegynt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 25, 2011 Jeg tar Samba'n 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 25, 2011 Jeg tar Samba'n Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2012 Ingen flere som har lyst på dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2012 Bump.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 27, 2012 Bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 31, 2012 Den Hondaen er grom.. Har du de fotoetsede delene til den også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 31, 2012 Den Hondaen er grom.. Har du de fotoetsede delene til den også? Mener du de som er avbildet på bilde #5? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 21, 2012 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 12, 2012 Bump! Ingen som skal noe kjedelig i sommer som trenger noe å holde på med? Jeg kan sende i oppkrav! Samba'n er forresten solgt for lengst, men grunnet mange bilder i første post, får jeg ikke endret den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 3, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 18, 2012 Bump 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...