#1 Skrevet Desember 26, 2011 Komplett Fanger til Audi A6 2004 mod. (premium) quattro Phantom sort selges. Satt på bilen i 3 uker fra den var ny... Ligget på loft i garage siden. orginal grill og speilhus selges... Har også komplett nytt bremse sett foran (skiver og klosser). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 26, 2011 Å prisen på denne? Å hvor befinner den seg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2011 Tenkte 3000,- for fanger, grill og speilhus. Befinner seg i Moss. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2011 Å om jeg kun vil ha fangeren da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 8, 2012 Fremdeles ikke solgt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 14, 2012 Bidle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 15, 2012 Skal se hva jeg har av bilder, Selve fangeren er nok noe nedstøvet nå.. Da den ha ligget lagret i lengre tid. Den er hel og pen uten skader. Kjøpte bilen ny, og demonterte utstyret etter 3 uker grunnet ombygging. Har ligget på loftet i garasjen siden... Du kan også nå meg på 46822898... Bidle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 7, 2012 Hei, Kan du bekrefte mottak av bilder, er det av interesse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 3, 2013 Lukke tråden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...