#1 Skrevet Desember 26, 2011 Hei Er det noen som kommer imorgen om det blir treff? Eller er folk for mett og fyllasyk etter 2.juledags fylla?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2011 Må nok melde pass, får besøk av familie fra Dubai 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2011 Kan hende eg rekker det, er fortsatt i sunnfjord på familiebesøk. Kjem du Ole-Jørgen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2011 Kan hende eg rekker det, er fortsatt i sunnfjord på familiebesøk. Kjem du Ole-Jørgen? Ja, jeg kommer, men kjører min vei 1920 om ingen andre har tatt turen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2011 Jeg kommer faktisk denne gangen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2011 Får se om eg tar turen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 27, 2011 Flotte greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 27, 2011 Då er eg på plass hvertfall, tidlig ute for ein gangs skyld:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...