#1 Skrevet Desember 27, 2011 Hey. Da er det strax 1mnd igjen til isbanekjøring:) Flere herfra som skal ivei? Vurderer å ta en dagstur på Lørdagen for litt kjøring med S6:) Håper bare ting passer inn slik at jeg får tatt turen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2011 Jeg har planer om å få med meg den helga ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 28, 2011 Blir vel en dagstur på lørdag her og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2011 Blir vel en dagstur på lørdag her og Når på Lørdag tengte du å kjøre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2011 (endret) dagstur på lørdag tipper jeg, er jo bare en svipptur fra hytta på Stugudal 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2011 Håper å komme meg avgårde i år, blir vel dagstur(er) med base på hytta i Tydal hvor man har barnepike 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2011 Blir nok en tur til dette ja Torsdag-søndag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 29, 2011 Blir nok en tur til dette ja Torsdag-søndag. Fikset overnatting? Hvor? tenkte å prøve meg på ei helg jeg også, og ikke bare en drøy dagstur.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 29, 2011 Fikset overnatting? Hvor? tenkte å prøve meg på ei helg jeg også, og ikke bare en drøy dagstur.. Funesdalsberget mener jeg det heter Mulig det er plass til overs, ikke helt sikker enda. Er 6-mans rom/leilighet vi har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Desember 29, 2011 Blir dagstur på meg også! For å se og handle litt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Desember 29, 2011 Blir torsdag til søndag.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Desember 29, 2011 Blir Onsdag til Søndag her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 24, 2012 Kanskje vi skal begynne å snakke oppmøte for gjengen som skal ivei på lørdag? 0600 på Statoil Klett? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 28, 2012 Ei veke til Dagstur da! Glæder mæ og håper på fint vær!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 28, 2012 blir en gjeng på lørdan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 29, 2012 Drar fra Stjørdaln på fredags morgen! :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 29, 2012 Meldt opp te 25 speik på lørdag, så det bli friskt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 29, 2012 Meldt opp te 25 speik på lørdag, så det bli friskt! "bare" 21 speik kl 13 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 31, 2012 Vurderer å dra opp en runde Lørdagen. men har ei knust frontlykt, lurer litt på hvor sur onkel blir på ei frontlykt med plastikk over. evt. noen som har ei venstre frontlykt til overs i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 31, 2012 Jeg har to orginallykter til A4 prefacelift liggende De kan du få b-b-b-illig, men jeg drar til funas på torsdag, så du må nesten hente de der oppe.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 1, 2012 Jaja, jeg møter uansett opp på statoil Klett 0600 på lørdag, så får de som vil følge med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 1, 2012 Lurer på å ta turen med v8ern jeg. må prøves. Men skal alle dere kjøre nedover selv, eller er det noen som tenker å være passasjer ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 3, 2012 Hjelp! Har lagt igjen hjelmen min hjemme, og skulle gjerne hatt den oppover.. Hvis det er noen som drar på lørdag som har anledning til å ta den med opp, så hadde jeg satt veldig stor pris på det.. Send meg en sms på 99 22 65 19 hvis du har anledning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 3, 2012 Husk frostveske, 35 minus viste måleren inatt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 3, 2012 Behagelige -20 her nå ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...