#26 Skrevet Februar 3, 2012 Bor 9 mil fra funes og her er det 13 minus nå. Virker som om i morgen kan bli en bra dag! Hopper på følget deres på Glåmos jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 3, 2012 Hjelp! Har lagt igjen hjelmen min hjemme, og skulle gjerne hatt den oppover.. Hvis det er noen som drar på lørdag som har anledning til å ta den med opp, så hadde jeg satt veldig stor pris på det.. Send meg en sms på 99 22 65 19 hvis du har anledning. Løst det sæ me hjelm???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 3, 2012 Spyr og driter samtidig her , men satser på at det går over , så det blir tur uansett Starter i 6tia fra steinker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 3, 2012 har ikke hjelm jeg heller, men må da være mulig å få lånt noe av noen der da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 3, 2012 Jeg har to hjelmer hvis noen vil låne og ta med oppåver... (bor i hommelvik) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...