#1 Skrevet Desember 27, 2011 er litt div ting jeg er på jakt etter til mitt golf prosjekt. - gti interiør (skinn/recaro er også av int) - rallye front - g60 baklykter - g60 eller gti bredding - gti spoiler med bakrute med hull 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2011 Har komplett benk og 2 fremstoler liggende. Dette er av typen med røde striper på tvers over setene. Får du for 700,- + eventuelt frakt / henting. Mener det er hullfritt og i god stand..Trengs en vask / rens før bruk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2011 Har komplett: GTI interiør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 27, 2011 Har rallye front uten lykter om du får tak i bare lyktene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2011 jeg har komplett g60 skjørter/breddere. 2000kr Inkl frakt! http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=219958 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2011 Jeg har Gti spoiler med bakrute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2011 fortsatt på jekt etter deler. interiør må være på østlands omerådet. da jeg gjerne vil se før jeg kjøper. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2012 fremdeles på delejakt jeg:) det som jeg er på jakt etter nå er - grenrør - gti breddere -87 - strøkne framskjermer - strøne 88- dører (2 dørs) - gti, recaro eller skinn int (2dørs) - nye typen dashbord (polstra) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 12, 2012 (endret) Jeg har grønn bakrute med hull. Ikke spoiler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 12, 2012 Jeg har grønn bakrute med hull. kan være int i den hvis spoileren følger med. pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 16, 2012 har dører h og v-side, vr6 seter som passer i golf 2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...