#1 Skrevet Desember 27, 2011 (endret) Hei. Har ein 97 mod a4 tq AEB. Har kjørt me 1,4 i laddetrykk, å etter jeg fiksett frieksos rett bak turboen får jeg opp maximum boost exeeded når jeg kåmmer på 1.1-1.2 :-( noen såm har peiling på va d kan være????? Sent from my Sensation using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 11, 2012 Bump Sent from my Sensation using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 11, 2012 kjører du med org resirk? om du kjører med org har den mansjett og den kan sprekke, sjekk denne du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 12, 2012 Hei. Har ein 97 mod a4 tq AEB. Har kjørt me 1,4 i laddetrykk, å etter jeg fiksett frieksos rett bak turboen får jeg opp maximum boost exeeded når jeg kåmmer på 1.1-1.2 :-( noen såm har peiling på va d kan være????? Sent from my Sensation using Tapatalk 1.4bar på orginal K03? Det liker den ikke over lengre tid.. Får du opp denne som feilkode? 97' har ingen trykksesnor i innsuget,så lurer litt? (trykksesnsoren i IC kom vellførst på faceliften,APU? motor) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...