#1 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som har Beste måte å fjerne gamle klistermerker på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 27, 2011 Noen som har Beste måte å fjerne gamle klistermerker på? Varm merket opp forsiktig med varmluftspistol eller hårføner. Så er det bare og dra av å vaske over med citrus spry til slutt:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 27, 2011 (endret) Er de så gamle at de er sprukne i hundevis av småbiter, eller henger de sammen? Henger de sammen så er letteste metode å varme de, best er å bruke steamer/tapetfjerner, varmepistol på lav varme (80-100 grader), hårføner om du ikke har noen av de andre delene, det hjelper uansett mye i forhold til ikke varme i det hele tatt. Er du heldig så løsner merkene slik at limen følger med merket, i tilfelle den ikke gjør det så løses den opp med sitrusrens. Dette er iallfall min erfaring etter bortimot 10 år med iallfall ukentlige oppdrag med fjerning av gammel dekor Om merkene er helt sprukne slik at det er hundrevis med småbiter, så er slike gummihjul du fester på drillen beste måte å få det bort på. Virker omtrent som viskelær i funksjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 28, 2011 Gummirondell er skremmende effektivt, og samtidig overraskende skånsomt for lakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 28, 2011 Takk for svar gutter, da blir det fjerning i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 28, 2011 Men ikke kjør på full gass, har du litt dårlig lakk da så går lakken:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 28, 2011 Har du limrester igjenn så er wurth sin industrirens kjempe effektiv for å få vekk restene! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Desember 28, 2011 Bruker gummirondell på nesten alt jeg fjerner der jeg kommer til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...