Anbefalte innlegg

Noen som har Beste måte å fjerne gamle klistermerker på? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har Beste måte å fjerne gamle klistermerker på? :)

 

Varm merket opp forsiktig med varmluftspistol eller hårføner. Så er det bare og dra av å vaske over med citrus spry til slutt:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er de så gamle at de er sprukne i hundevis av småbiter, eller henger de sammen?

 

Henger de sammen så er letteste metode å varme de, best er å bruke steamer/tapetfjerner, varmepistol på lav varme (80-100 grader), hårføner om du ikke har noen av de andre delene, det hjelper uansett mye i forhold til ikke varme i det hele tatt.

 

Er du heldig så løsner merkene slik at limen følger med merket, i tilfelle den ikke gjør det så løses den opp med sitrusrens.

 

 

Dette er iallfall min erfaring etter bortimot 10 år med iallfall ukentlige oppdrag med fjerning av gammel dekor :)

 

Om merkene er helt sprukne slik at det er hundrevis med småbiter, så er slike gummihjul du fester på drillen beste måte å få det bort på. Virker omtrent som viskelær i funksjon :)

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gummirondell er skremmende effektivt, og samtidig overraskende skånsomt for lakken :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar gutter, da blir det fjerning i morgen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men ikke kjør på full gass, har du litt dårlig lakk da så går lakken:-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du limrester igjenn så er wurth sin industrirens kjempe effektiv for å få vekk restene!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker gummirondell på nesten alt jeg fjerner der jeg kommer til. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.