stabilisatorstag scirocco vs garanti

Anbefalte innlegg

Går med planer om å bestille nye stabilisatorstag til Sciroccoen fra Volkswagen Racing UK. og lurer på om dette vil komme i konflikt med garanti ol. på bilen?

Anti%20Roll%20Bar%20Blue.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringer Møller horten i morgen for å høre. Det blir i tilfelle de som skal bytte for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at alt som kan skylles at det er montert ikke vil kunne gå på garanti, men ikke noe videre utover det..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spurte om tilsvarende anngående bytting til senkefjærer. Garantien på bilen gjelder, men hvis det skulle skje noe som har med senkingen og gjøre så går så klart ikke det på garantien

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil tro at alt som kan skylles at det er montert ikke vil kunne gå på garanti, men ikke noe videre utover det..

Var omtrent det svaret jeg fikk.

Eksempel: Defekt bærekule (nedslitt før antatt) Da vil møller kunne skylde på stabilisatorstaget og si at dette kan ha forringet levetiden på bærekula og ergo ingen garanti.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.