#1 Skrevet Desember 28, 2011 (endret) Går med planer om å bestille nye stabilisatorstag til Sciroccoen fra Volkswagen Racing UK. og lurer på om dette vil komme i konflikt med garanti ol. på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 28, 2011 Ringer Møller horten i morgen for å høre. Det blir i tilfelle de som skal bytte for meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2011 Vil tro at alt som kan skylles at det er montert ikke vil kunne gå på garanti, men ikke noe videre utover det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2011 Jeg spurte om tilsvarende anngående bytting til senkefjærer. Garantien på bilen gjelder, men hvis det skulle skje noe som har med senkingen og gjøre så går så klart ikke det på garantien 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2011 Vil tro at alt som kan skylles at det er montert ikke vil kunne gå på garanti, men ikke noe videre utover det.. Var omtrent det svaret jeg fikk. Eksempel: Defekt bærekule (nedslitt før antatt) Da vil møller kunne skylde på stabilisatorstaget og si at dette kan ha forringet levetiden på bærekula og ergo ingen garanti. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...