#1 Skrevet Desember 28, 2011 Lurer på hvordan man deler seterygg fra selve sitteputen på disse vippestolene? Er dette noe som er fort gjordt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 9, 2012 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 9, 2012 Ganske fort gjort ja. Jeg har laget en DIY basert på et T81 sedan sete, coupe-setene er så og si like, har bare vippemekanismen i tillegg, men det er nærmest bagatellmessig. Du finner den i DIY samletråden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 9, 2012 Se der ja. Den har jeg ikke fått med meg. Da får jeg ta en titt en kveld. Takk for info:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 9, 2012 Forøvrig kan jeg nevne at fremgangsmåten er lik på så og si alle VAG seter fra 75 til kanskje 95 eller noe slikt. Jeg måtte sveise førersetet i min 94 Polo, og disse setene er like som i Coupeen min. Tok meg bare minutter å demontere det når jeg vet hvordan det gjøres. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2012 Jeg sliter voldsomt med å løsne de 2 store skruene på ver side. Sitter så inni 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 24, 2012 Jeg har aldri hatt noe stort problem med disse, men hvis du har en slagtrekker (fra biltema) så kan du ta av bitsholderen fra denne og feste den på en 1/2" skralle. Da får du presset godt med den ene hånden, og vridd løs med skrallen. Prøv gjerne å banke med en hammer for å "sjokke" skruen, det kan også hjelpe med å løsne den. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2012 Hva gjør jeg med ledningene til setevarme da tru: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...