#1 Skrevet Desember 29, 2011 Noen som har tilgang til slikt? Er snakk om to eksos manifoiler og et innsug... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2011 Noen som har tilgang til slikt? Er snakk om to eksos manifoiler og et innsug... Hørt med Oddbjørn Myklebust? Broren til Olav Amund Myklebust, han jobber/jobba ivertfall på Laader Berg. Han plansipte min manifold for ei stund tilbake i tid siden. Trur han e medlem også faktisk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2011 Plama innpå Myrland fikser nå slikt.Var ihvertfall ingen problem når jeg var innom å fikk fresa noe braketter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2011 Plama innpå Myrland fikser nå slikt.Var ihvertfall ingen problem når jeg var innom å fikk fresa noe braketter. Lurer på om det er nedlagt no, men verdt å sjekke! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 8, 2012 Jobber på Laader Berg ilag med Oddbjørn. Har tilgang til fres å kan planslipe til deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 8, 2012 Ga faen å sendte de vekk så det ordet seg Men kjekt å vite! Insuget til Daniel ska vel planes fortsatt tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 8, 2012 Det er muligens i orden men kan si fra viss jeg trenger hjelp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...