#1 Skrevet Desember 29, 2011 Heisann! Jeg har 4 stk A8 sommerfelger i fin tilstand til Allroaden min. Jeg så at de har mistet noe av klarlakken på 2 av felgene, så jeg ønsker å få disse lakkert opp med ny klarlakk. Har fått 2 pristilbud, det ene på over 6000 og det andre på ca 2000. Drøy forskjell, men sånn er det bare. Begge tilbud er på alle 4 felger, men skal forsikre meg om at det billigste ikke har misforstått noe... Jeg lurer på om det er noe som tilsier at jeg må gå for Møller sitt lakkverksted, eller om de som ga beste tilbud fikser dette like bra? Synspkt er jeg happy for å få! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2011 Ser du er fra rogaland, så du kan jo høre med fengselet så kan du få pulverlakkert felgene der Hvor mange tommer er felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2011 Ser du er fra rogaland, så du kan jo høre med fengselet så kan du få pulverlakkert felgene der Hvor mange tommer er felgene? Heisann, felgene er 20", usikker på bredden.. Pulverlakkering vet jeg ikke for mye om. Hvilke farger kan lakkeres? Har bare sett sort og mørk grå/antrasitt tror jeg. Hva kan i så fall passe på min nordlysblå bil? Har bilde på lokallagsdelen av bilen min, får ikke lagt inn noe i tråden her pga at jeg sitter og skriver fra en smart telefon Har jo enda litt tid til våren, men når den kommer må de være klare 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2011 De har noen ulike farger sist når jeg snakka med dem for en drøy måned siden. Prisen for 20" felger er 2240,- De hadde sort, hvit og en sølvfarge som lignet veldig på den "vanelige" felgfargen Pulverlakkering er mye mer holdbar enn hva vanelig lakkering av felger er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 30, 2011 Må bare skyte inn at skal du pulverlakkere må HELE felgen glassblåses ned til aluminiumen og det vet jeg pdd ingen som gjør egentlig i området. Fengselet sandblåser bare og da får du ikke samme finishen som ved glassblåst. Rykter om roglaland pulverlakk glassblåser, men er ikke sikker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 6, 2012 Da er felgene levert fengselet, spennende å se sluttresultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...