#1 Skrevet Desember 29, 2011 Hei der... Jeg er det man kan kalle meget blank når det gjelder å skru bil... så jeg spør her... Gikk ut idag og starta opp bilen for å kjøre til butikken... og det kommer en merkelig lyd ifra bilen når jeg gir litt gass... en ulelyd, om dere skjønner Og den blir bare høyere når jeg gir litt gass i fri.. I tillegg drar ikke bilen... brukte vel rundt minuttet på å få bilen opp i fartsgrensen (50 km/t) på rette strekka... Men når bilen er i fri, så drar jeg den lett opp på turtallet... Er det turboen min som er gått til helsike? Eller kan det være noen slanger i forbindelse med turboen? Uansett blir dette reeeen gjetting fra min side, da jeg som sagt er heeeelt blank på dette... Er liksom ikke klar for å bytte turbo da dette koster rundt 6-9k pluss jobb? Håper noen føler seg kvalifisert til å gjette her... På forhånd takk.. Terje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 29, 2011 Hei kan være trykkslange fra turbo som har hoppa av/ gjorde det på min T5 ble meeget lat ja. sjekk om alt er på plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 29, 2011 Hei kan være trykkslange fra turbo som har hoppa av/ gjorde det på min T5 ble meeget lat ja. sjekk om alt er på plass Okay... da skal jeg få sjekket det... Takker så mye... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 29, 2011 jeg hadde nesten like problemer på min ( bare min gikk i nødmodus) da var det slange inn på turbo, som var sprekk i, fikk for mye luft å gikk i nødmodus. de har ikke ledige timer på AJ/Johnsen Bil før 5 januar.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 29, 2011 Okay.. Med hadde du den ulyden og? Tja, får få typen til søster til å se på det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 29, 2011 hadde kun en "suse" lyd.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Desember 29, 2011 Den suselyden har jeg hatt en stund... Men den er nå skiftet ut med en ulelyd... heh.. Får håpe at den slangen bare er revnet mere da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 2, 2012 Ingen slanger revnet... Dessverre... heh... Det var visst et lager (?) i turboen som var gått... Kjipern... Er ikke noen som har en brukt turbo liggende å slenge, som dem har lyst å selge? Dog til en passat 1,9 tdi o4 mod... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...