Audi A8 2000 mod 2.5 tdi automat. Hvilke automat kasser går om en annen?

Anbefalte innlegg

Noen som kan hjelpe meg med det som står i topic? Finner jeg samme type kasse i andre modeller? Er vel 5 trins automat i disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en DEY kasse liggende hvis du er interessert :) Den er brukt på A4 99, A8 99-00, Passat 99. Så kassene er brukt litt om hverandre. Hvis du har girkassekoden på den så er det lettere å finne svar :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en DEY kasse liggende hvis du er interessert :) Den er brukt på A4 99, A8 99-00, Passat 99. Så kassene er brukt litt om hverandre. Hvis du har girkassekoden på den så er det lettere å finne svar :)

Er ikke min kasse, prøver å hjelpe jomfru i nød. Hun mente girkassekoden var ETN? Aner ikke om det kan stemme, men det kan sikkert noe her inne svare på? Om din kasse går, skal jeg videreformidle info :) Hva er ca pris btw? Status på kassa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETN kassa er brukt kun i A8 fra 11/99 til 02/00.

DEY kassa har gått 220'. Kommer fra en A8 2.5 TDI. Kan få kassa for 6 lapper. Fungerte fint i bilen den kom fra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ETN kassa er brukt kun i A8 fra 11/99 til 02/00.

DEY kassa har gått 220'. Kommer fra en A8 2.5 TDI. Kan få kassa for 6 lapper. Fungerte fint i bilen den kom fra.

Flott, skal videreformidle info!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.