#1 Skrevet April 7, 2005 Hvem er med? Pizza og ØL Eller er det sant at østlendinger ikke kan ta ting på sparket Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 7, 2005 fredag er det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 7, 2005 Hvem er med? Pizza og ØL Eller er det sant at østlendinger ikke kan ta ting på sparket Bergen Kom til Tromsø du... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 8, 2005 INGEN som blir med? Kom igjen.. folkens:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 8, 2005 Hmmmm... det at ikke engang noen svarer sier jo mer enn 1000 ord. Chicken Shit's hele gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 8, 2005 Det var desverre ikke ledige biletter på flyet herifra, så jeg må melde avbud. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 8, 2005 Har desverre barna denne helgen ellers hadde jeg blitt med 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 8, 2005 Skal på Peppes i Drammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 9, 2005 Du får stille med Hansa Permium på grillfest (hint hint Arne hehe) til sommeren, så er jeg med Bergen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...