#1 Skrevet Desember 30, 2011 Mener å ha lest en tråd om dette,men finner den ikke i farta... Så hvis noen hadde kommet med innspill hadde det vert fint Dette gjelder min Golf II 1,8 Syncro. Merket for ei stund sia at plusspolen begynnte å eire. Dette ble bare værre og værre.(nu er det værst) Bilen har tømt 2 batteri, riktig nok brukte, men de var ok. Nu er de så dårlig at jeg ikke engang får dem laddet !!(med begge polene på,i bil) Musikkanlegget som er i bilen har vert tilkoblet i 2-3 år. Noen som har hatt dette problemet med sin Golf II ?? Er jo klart at dette måtte skje nu,når vinteren har kommet Kom gjerne med forslag hvilke ting som burde sjekkes opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2011 lader bilen som den skal da ? ladinga skal ligge mellom 13,6v og 14,2v når bilen går på tomgang kan også være lurt og kjøpe et nytt batteri så du veit helt sikkert at det er i orden fåes billig på f.eks biltema osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2011 Ja da sier du noe,hadde glemt dette helt av !! (Har bare kjørt ShabbyCabby i det sisste:)) Mener at laddelyset bynnte å blingse av og til under kjøring. Men batteriet skal da ikke utladde seg selv, etter å ha stått i ro i 2-3 uker ?? Når jeg brukte bilen vær dag,så startet den også med en gang på morran. Hadde ikke brukt den på 2 uker,og da var det såvitt lys i kupelyset !! Also nesten helt dødt. Da laddet jeg batteriet,og brukte bilen ca 1 uke. Alt fungerte utmerket. Så ble den stående igjen,og batteriet er helt dødt. Prøvde også et annet,samme resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 31, 2011 Hvis batteriet er utladet etter et par uker, så må det være noe galt et sted. Det behøver ikke nødvendigvis være stereoanlegget, det kan like gjerne være dynamoen som er synderen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2011 Ja ok,mener du da at starteren kan stjele strøm ?? Hvordan måler jeg dette ?? Kan jeg måle over batt. om dette mister strøm ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 31, 2011 kan være batteriet som er såpass dårlig at det tok virkelig kvelden med kulda. evnt er det batteri som kan fylles? sjekk om det er nok væske på det. evnt om det er fryst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...