#1 Skrevet Januar 3, 2012 (endret) Hei. har en "kondem" Audi 2,3 som blir solgt i deler. kan sende deg bilder av bilen på mail. Spørsmål om deler eller bilen sendes på PM. Bilen står i M&R. Lagt til etter 3 dager 23 timer: BOMP. Lagt til etter 35 minutter: Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 3, 2012 Har du det kullfilteret til bensinen, som sitter innenfor høyre forskjerm? Er ikke helt sikkert på om jeg trenger det, men mest sannsynligvis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 10, 2012 (endret) bump. Lagt til etter 1 dag 2 timer: bump. Bomp. Lagt til etter 1 dag 3 timer: Mange bra deler! komplett motor, kan selges i deler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 10, 2012 Er det ABS på denne? Vist det er, så er eg interessert i å kjøpe ein ABS sensor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 15, 2012 (endret) Nei, er ikke abs på denne. desverre. Lagt til etter 4 dager 1 time: Mye deler ijenn. -komplett motor. -bakbremser m/kalipter solgt. -sidesjørt. 500,- -rs2 bakfanger m/noen sprekker. 800,- -rs2 reflexplate/ liten sprekk. 800,- - høyre forsjerm kjøpt ny. 2010. 800,- og mye, mye mer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 15, 2012 bilder av refleksplate og fanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 17, 2012 Skal sende deg bilder i mårgen. kommer ikke hjem fra jobb før da. E-mail. adr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 17, 2012 du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 19, 2012 Er det rs2 sideskjørt også eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 19, 2012 Nei, sidesjørtene er av type: Audi 80 Rieger Infinity. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2012 (endret) Har ikke fått sendt bilder til dere med etterspørsel, pga. klem skade. bildene blir sendt lørdag. Lagt til etter 2 dager 10 timer: Har du det kullfilteret til bensinen, som sitter innenfor høyre forskjerm? Er ikke helt sikkert på om jeg trenger det, men mest sannsynligvis! Nope. du har pm Mail er sendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 1, 2012 takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 1, 2012 Litt store sprekker da i fangeren, den må plastsveises. Dette var jo sprekker som kom etter frakt fra forje eier i posten. vet ikke om den passer på 90Q din, vist det er den du har planer å montere på den? men jeg tror den skal passe på en Audi 80. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 1, 2012 Hvis delene passer overends (samme delenr) med Audi 100 2.3 er jeg interessert i noen motordeler. Motorromtemp.sensor - Delenr.: 034 919 369 A og Temperaturgiver til ECU - Delenr.: 034 906 161 Nr. 21 og Nr. 15 på dette bildet: Jeg byr kr 300 + frakt til sammen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 1, 2012 Ja tror dette skal være noe samme. skal få prøvd å få sjekket dette før helgen. har akk bynt på 12timer, 14 dagers skift nå på natt så er litt trøtt på dagtid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 1, 2012 Hvis det er riktig er det bare å sende PM, det er ikke et voldsomt hastverk, bilen står for vinterlagring for øyeblikket. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 1, 2012 Hvis det er riktig er det bare å sende PM, det er ikke et voldsomt hastverk, bilen står for vinterlagring for øyeblikket. Okay. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 23, 2012 Bumpz 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mars 9, 2012 Har du bakerste eksospotte til denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mars 9, 2012 (endret) Jeg fant orginal bakpotta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mars 15, 2012 Hei, er det motorkode NG? Trenger fordeler som går inn i toppen.. Hva er status på refleksplate og bakfanger, er refleksplaten tilpasset sedan bagasjelokk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet April 10, 2012 Hei. Øystein. Motorkode NG ja. bakfangeren må plastsveises. Reflexplaten er til RS2 men jeg monterte den på min gamle B4 Quattro sendan uten problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet April 24, 2012 Hei!, trenger deler i toppen på motoren hvis du selger løst? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...