Hvem selger rs6-2 i gun metallic

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på hvor jeg får tak i dette til en bra pris?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei klarte ikke å skaffe disse, noen andre tips?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Moss bil og dekksenter eller noe...jeg kjøpte der for 1-2 år siden der. De har avertert på finn endel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Rune over her skriver, Moss Bil og Dekk som også kaller seg Dekk24.

Knall service og rask levering… :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte 4 slike felger i vanlig look, ingen spesielle problemer med å få svar på mail eller telefon. Tok litt tid før felgene kom på posten, men når de endelig var der var det greit for min del. Har polert dem og gjort klar for å legge på dekk om en måneds tid. Finishen på felgene virket meget bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt lov å selge kopi felger altså? Vet det har vært litt styr fra merkeforhandlerene rundt dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye styr rundt dette om dagen.. De aller aller fleste har vel sluttet å selge felger som er direkte "kopier", slik som felger fra WSP Italy etc.. Men noen forhandlere (som Beckmeister) reklamerer enda for disse. Uvisst om de klarer å få importert mye mer ettersom tollvesenet visstnok har blitt strenge på dette!??!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.