#1 Skrevet Desember 30, 2011 Hvordan er det og valse skjermene på 3'er golf? Noen som har råd / triks for og få dette best mulig? På forhånd takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2011 Sveis igjen hullene til bredderne som ligger på falsen. Da slipper man at de bulker seg.. Da blir de helt jevne og fine:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 6, 2012 Bruker samme tråden til og spørre om hvilke type skjermbreddere / hjulbue lister man får til golf mk3 som bygger mere enn de ogrinale listene? Gjerne link til hvem som selger også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 6, 2012 G60 går med endel modding 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 7, 2012 G60 går med endel modding Takk Da får jeg prøve og få tak i ett sett med 60 breddere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 7, 2012 Takk Da får jeg prøve og få tak i ett sett med 60 breddere Med endel, så mener jeg endel Se en av de siste sidene i "RIKTIG" tråden, ligger bilder av en røde 2 dørs vento med G60 plast der Edit: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 7, 2012 Skal slike breddere på snakker vi brått om en arbeidsmengde som i praksis måler seg med å kappe opp buen i vifteform, strekke blekket ut og sveise det sammen igjen, som Marius Næss, Christian Heffermel m.fl. med hell har gjort på Polo G40'en sin. Jeg tillater meg å låne litt bildedokumentasjon av gutta for å vise hvordan denne høyverdige modifikasjonen gjøres: ja :. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...