#1 Skrevet Desember 30, 2011 Noen i område som har utstyr til å lage noen braketter/adaptorer til meg ut i fra noen AutoCAD tegninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2011 Disse er det http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=2259678post2259678 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 30, 2011 Disse så ganske kompliserte ut. Tipper 3-4 k for å lage disse i egnet materiale. Med en times justering av tegning sparer du mye maskinering, spesiellt med tanke på de "holderne" til støvmansjettene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 30, 2011 Snakker så pass faktisk. Ja synes også dem ser komplisert ut faktisk. Ja jeg vett ikke, da jeg ikke kan maskinere disse selv, eller er så flinke med slike tegninger, da med tanke på justeringer. Eneste jeg vett att vekta på dem er ganske høy, så kunne trengt å blitt litt frisert, eller ett bedre, men lettere matriale. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 31, 2011 Delta Pumpefabrikk i Karmsundgaten har vel CNC-maskin? Ellers har vi jo Dreieservice på Husøy, usikker på hva de har av utstyr, men vet de ikke er overbegeistret for å ta oppdrag for private, og dermed ganske dyre også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2012 Hvilket materiale er anbefalt å bruke? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 4, 2012 Hvilket materiale er anbefalt å bruke? Vanskelig å si da jeg ikke har kjørt FEM-analyse på disse. Jeg har brukt Certal (alu legering) på de jeg har lagd tidligere, men de har jeg konstruert og beregnet selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...