#1 Skrevet Januar 1, 2012 Jeg demonterer for tiden en 81mod Cab, men jeg fikk meg en liten overraskelse da jeg demonterte forskjermene på bilen. Det sitter noen tanker hengende på innerskjermene på begge sider av bilen. Jeg har en 83 mod fra før "ikke cab", men den har ikke disse montert. Noen som kan hjelpe meg og forklare hva de er til og om disse strengt tatt er nødvendig da jeg skal bruke motoren i en annen bil ? Den ene tanken har dreneringsslange, og tankene er sammenkoblet via flere slanger. Tror de er filter av noe slag, men til hva ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2012 Tror det kalles kullfilter/beholder. sikkert noe for bedre miljø eller motorgange.. vet iallefall med sikkerhet at de kan fjernes og motor går like bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2012 Det er et aktivt kullfilter, og er en del av avgassrensingen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2012 Takker så mye for svar Da tar jeg ikke vare på de delene og det tilhørende ivertfall. Syntes de så ut som gode rustsamlere der de sto. Godt nytt år til alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...