Østfold : Snart sommerklar bil

Anbefalte innlegg

Hei Igjen

 

Har endelig kommet tilbake til Fredriksted etter en lengere påskeferie i Kirkenes.

 

Dagen før vi dro til Kirkenes presterte jeg å få en sprekk i front fangeren på bilen, så den er for tiden til reprasjon og lakering. Bestilte nye EBC skiver og klosser som ble montert i dag, samt satt på "go felgene". Så da er bilen klar for sommeren når spoilern er ferdig i morgen forhåpentligvis.

 

I går var bilen til en "shine" hos RM bilpleie i fredrikstad. Var meget fornøyd med både ressultatet og prisen. 450 kr for inn og utvendig vask.. Kan anbefales, si dere er med i klubben, da får dere rabatt. Fikk en egen prisliste som jeg lovte å legge ut her, men jeg finner den ikke, må stikke innom der i morgen å få en ny..

 

Legger ut noen bilder av bilen om den blir klar i morgen!

 

Legger ved ett "skrytebilde/kontrastsbilde" av påskeferien i nord. Tatt for 2 uker siden:

påske 2005 205.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Sigbjørn, legg gjerne ut prislista ja. Tøft bilde forresten : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

I går var bilen til en "shine" hos RM bilpleie i fredrikstad. Var meget fornøyd med både ressultatet og prisen. 450 kr for inn og utvendig vask.. :

 

Hvor ligger dette firmaet?? prøvde å søke på gule sider men fant bare perma-shine i rygge...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Firmaet ligger langs etter Rolvsøyveien nede ved Hassingen.

 

Tlf nr dit er 69 31 90 50

 

Har ikke rukket innom dem for en ny pris liste, men si du er med i klubben så får du en god pris vil jeg tro.

 

Venter fortsatt på at spoileren min skal komme fra lakkering, så når den kommer må jeg å ned dit for å få PermaShine på den å.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.