#1 Skrevet Januar 1, 2012 Har plutselig fått problem med "dysene" til klimaanlegget i bilen min. Frem til i dag kom det bare luft på topp ved ruta og ved føttene. Men i dag skiftet jeg "klimakontrolleren" og da kom det bare luft fra de i midten. Slik som problemet er nå så kan jeg stille inn at det skal komme luft på ruten, men det kommer bare i midten, uansett hva jeg stiller den inn på. Og før kom det bare oppe og nede men ikke i midten. Dette skjønner jeg ingenting av! Først tenkte jeg at det kunne være spjeldet som hadde tatt kveld, men virker som det er noe annet. Alle forslag mottas med stor takk! Bare si fra hvis dere må ha mer info. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2012 Kanskje denne kan hjelpe deg http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=171591 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2012 Ser att bildene i denne linken har forsvunnet, men hvis du lurer på noe så bare spør. http://www.nordicaudi.com/php/forum/showflat.php?d=f&Cat=&Board=100mk2&Number=879550&Search=true&Forum=100mk2&Words=klima&Match=&advanced=&qsort=5&Searchpage=0&Old=allposts&type=threads&Main=879550&Limit=25#Post879550 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2012 Takk for hurtig svar. Men må jeg bruke Vagcom for å nullstille? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 1, 2012 jepp desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 1, 2012 Takk for hurtig svar. Men må jeg bruke Vagcom for å nullstille? Nei, men egnet diagnoseutstyr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 1, 2012 Men er det en "gammel" kontakt på disse? Naboen har OBD2 eller hva det heter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 1, 2012 (endret) kontakten heter vel obd 2x2, denne sitter i sikrings/relè boksen i motorromet. Vil anbefale vagcom da oppskriften jeg linket til er for vagcom, vet faktisk ikke hvilket annet system som er tilgjengelig for allmenheten som vil fungere heller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 1, 2012 Hvor kobler man seg på denne? Har lett litt men finner den ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 1, 2012 Hvor kobler man seg på denne? Har lett litt men finner den ikke. Her:) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=43739&highlight=diagnosekontakt+s6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 1, 2012 Takker: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 1, 2012 Da er det bare å handle en slik og bruke "vanlig" vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 1, 2012 Korrekt.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 1, 2012 Da er denne bestilt. Kommer med oppdatering når dette er testet;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 3, 2012 Begynte plutselig å fungere normalt igjen i dag: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 6, 2012 Har ikke sett noe mer på spjeldene men nå kommer det endelig varme. Det var varmeregisteret som var tett. Spylte igjennom og alt ble bra:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...