#1 Skrevet Januar 1, 2012 Selger min arbeidsbil. Prøver meg på 35000,- da disse ligger alt mellom 25k og 90k siste året på finn. Ikke pen. Men har hatt et minimum av utgifter på den de 2 årene og 40k jeg har hatt den. Tok regreimskifte og service når jeg kjøpte den. På tide med ny service. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 4, 2012 hei. sku hadd meg en luggum bil for å dra henger med og arbeidbil. lurer litt ang utstyr og osv på denne, er den av simpleste sort.. Er 102hk tdi i denna eller? er den bra for bulker og rust. Lurer og på hvor tung henger en kan trekke med denne. Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 4, 2012 102 tdi ja. Bulk på skyvedøra. Rust på bakdøra, og litt flekker her og der. Kan trekke 2000kg nå. Har fått skriv fra Møller om at denne bilen kan oppjusteres til 2500kg hengervekt. Utstyrsmessig. Den har dørsider og tepper som caravelle. Og med vinduer rund baut, kan denne gjøres om til Person/Kombi bil når som helst uten avgift. Sentrallås El vinduer Varmeseter (virker ikke) ikke AC Regner med at bilen blir lagt ut på finn.no før helgen. Andreas 90705849 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 13, 2012 Da har jeg fått somlet meg til å legge ut denne på finn. Har allerede på 1t fått 2 bud på 25k og 1 på 30k (siste på SMS) Noen i klubben som har lyst eller kjenner noen som vil handle bil på den gamle måten? (Ikke sms) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33214239 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 13, 2012 Solgt på gamle måten til Jon-Cato på Vinterbro;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...