#1 Skrevet Januar 1, 2012 Hei Merket idag at jeg hadde fått nye vann inn i bilen på passasjersiden foran, så da var det sørpe vått der og på passasjer side bak. Har støvsugd ut mye vann og bilen står i garasjen med ovn på. Vannet har kommet inn via pollenfilteret. Når jeg tok ut filteret, merker jeg at rammen på innsiden er våt. Det er en slags pakning der. For å fa av rammen, må plastdekselet som er under frontruten av, så hvordan gjør jeg det?? Bilen: Audi S6 2001 avant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2012 Den sitter trykket ned i en list som igjen sitter på frontruta. Den må vippes ut av denne lista litt og litt bortover, må være forsiktig for det er ganske så skjør plastikk. Om du kjenner noen som driver med bilglass, så kan nok de hjelpe deg med å løsne den på 2 minutter, montere igjen er enkelt. Deretter er det bare å ta ut batteriet og gjøre rent i dreneringshullene under batteriet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2012 Den sitter trykket ned i en list som igjen sitter på frontruta. Den må vippes ut av denne lista litt og litt bortover, må være forsiktig for det er ganske så skjør plastikk. Om du kjenner noen som driver med bilglass, så kan nok de hjelpe deg med å løsne den på 2 minutter, montere igjen er enkelt. Deretter er det bare å ta ut batteriet og gjøre rent i dreneringshullene under batteriet Takk. Begge dreneringshullene under batteriet var helt ren for drit. Bilen sto parkert i noe merkelig vinkel natt til igår, men skal ikke komme vann inn anyway. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...