#1 Skrevet Januar 1, 2012 Hei. skal ha bilen min på service i nermeste fremtid nå. lurer på om noen vet sånn ca hva det koster? er bare den vanlige sjekken for og få stempel i boka er ikke laget av penger for øyeblikket så greit å vite sånn ca før jeg sender den inn. -Ronny 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 1, 2012 Hvis jeg lurer på hva det koster å klippe håret mitt, så ringer jeg frisøren:) Tar deg 5 min i tlf for å få eksakt pris på hva det koster hvis du ringer Møller;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 1, 2012 Service på min 8E kostet rundt 3-4000 i høst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 1, 2012 Kan anbefale deg "mittanbud.no" Legg ut jobben der, len deg tilbake å vent på at anbudene tikker inn Var MYE å spare fant jeg ut! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...