#1 Skrevet Januar 2, 2012 (endret) Noen som har satt i en motorvarmer på en passat 91 vr6 her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 2, 2012 Har ikke satt i selv,men har det på orginal motoren i min 92 Passat vr6. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 2, 2012 hvis du har giddi, kunne du sett hvordan den er kobla. Siden det er et extra utak på varmeren. Er det extra utaket jeg er spent på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 3, 2012 Varmeren fra blokka går opp til et "Y" ledd,derfra en leder inn til kupe og et ned til kontakten i front. Det er vel egentlig det eneste jeg kan fortelle da jeg har fjernet kablene helt til varmeanlegget. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 3, 2012 Varmeren fra blokka går opp til et "Y" ledd,derfra en leder inn til kupe og et ned til kontakten i front. Det er vel egentlig det eneste jeg kan fortelle da jeg har fjernet kablene helt til varmeanlegget. Sent from my iPhone using Tapatalk tenker på den slangen som er montert på motorvarmeren.. hvor den kommer ifra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 3, 2012 Trur det ville vært lettere å skjønt helt hva du mener ved å poste et bilde av "problemet". På min så bar det bare kabler som gikk fra støtfanger til varmeelement og kontakten til kupe varmeren. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 3, 2012 dette er strømkabelen..... Skal finne den og legge den inn- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 5, 2012 et lite ekstra uttak. denne heter 411150, er på 600w 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 5, 2012 den skal inn på slangene inn på oljekjøleren....etter det jeg tydet på tegningen http://www.defa.com/file/7347958ddd2/150.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 5, 2012 Korrekt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 6, 2012 hvor går den slamga som skal kappes da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 20, 2012 har funnet det ut slangen som går inn i blokka fra oljekjøleren, skal kappes er det motorvarmeren skal være og slanges tres på blokkvarmeren det var ikke ille.... tror jeg...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...